bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Arhiva iulie 2010 “Evenimente locale”


Proiect european în curs de implementare la Luduş

Începând cu 2010, Primăria Oraşului Luduş, este beneficiara proiectului „Îmbunătăţirea calităţii şi a timpului de furnizare a serviciilor de către primăria Oraşului Luduş, prin implementarea informatică a ghişeului unic cu registratură electronică şi gestiune documente", depus în 2009. Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013, cod SMIS 11042, axa prioritară 2/ DMI 2.2. Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor.

Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 240.000 lei, din care:

  • 235.200 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
  • 4.800 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiarului

Obiectivul general al proiectului este contribuţia la creşterea eficienţei si eficacităţii administraţiei publice în beneficiul socio-economic al societăţii româneşti. Prin implementarea proiectului se vor obţine următoarele rezultate:

  • reorganizarea activităţii interne în Primăria Oraşului Luduş,
  • realizarea unui sistem software cu performanţe în gestionarea în format digital al documentelor,
  • reducerea cu 50% a timpului de răspuns,
  • reducerea cu 20% a timpului de eliberare a actelor de urbanism şi a celor de stare civilă,
  • publicitatea informaţiilor de interes public ;
  • reducerea cu 10% a consumului de hârtie în instituţie, reducerea costurilor şi protejarea mediului înconjurător

Pentru mai multe informaţii se poate accesa pagina www.ludus.ro/ghiseuunic/ de pe site-ul primăriei.


Primăria oraşului Luduş demarează campania umanitară “ZID ÎN CALEA APELOR” !

Primăria oraşului Luduş demarează campania umanitară “ZID ÎN CALEA APELOR” pentru ajutorarea persoanelor sinistrate din zonele grav afectate de inundaţiile din ultimele zile. Astfel, începând de luni, 5 iulie 2010 şi până miercuri, 7 iulie 2010, între orele 08 - 20,00, luduşenii care doresc să ajute persoanele afectate de calamităţi o pot face donând alimente, apă, îmbrăcăminte sau produse neperisabile. Punctul de colectare a acestor ajutoare se află la Casa de Cultură Luduş. Campania se desfăşoară sub patronajul primarului oraşului Luduş, Florin Urcan, în colaborare cu Instituţia Prefectului Mureş şi cu sprijinul Jandarmeriei.
Sursa: www.ludusonline.net/


Noutăţi la Albumul foto

A trecut exact o lună de la Zilele Luduşului, manifestare care s-a bucurat de o largă participare. Pentru că o poză face cât o mie de cuvinte, vă invit să vizionaţi albumul alcătuit cu instantanee surprinse pe parcursul celor 6 zile de sărbătoare la pagina Album foto


O nouă ediţie a workshop-ului online

În zilele de 21, 22 şi 23 iulie 2010 ( între orele 10.00-11.00 şi 16.00-17.00) se lansează o nouă serie a workshop-ului online “Afaceri de succes în mediul virtual”, pe portalul www.ecomunitate.ro . Acesta se adresează atât antreprenorilor care vor să înveţe noţiunile şi tehnicile de bază în promovarea afacerilor cu ajutorul Internetului, cât şi tuturor utilizatorilor interesaţi de afaceri şi de oportunităţile oferite de mediul virtual şi utilizarea celor mai noi tehnologii.

Programul de desfăşurare a workshop-ului online este următorul:

Tema Data Ora
Identificarea furnizorilor şi a partenerilor de afaceri 21.07.2010 10:00
Analiza oportunităţilor de afaceri şi cercetarea de piaţă 21.07.2010 16:00
Instrumente TIC - Sistem pentru planificarea resurselor întreprinderii (ERP) 22.07.2010 10:00
Instrumente TIC – Sistem pentru gestionarea relaţiei cu clienţii (CRM) 22.07.2010 16:00
Plăţi online 23.07.2010 10:00
Recrutarea de personal, administrarea bazei de date cu CV-uri 23.07.2010 16:00

Începând cu 19 iulie 2010 veţi putea descărca materiale suport pe care le puteţi consulta înainte de sesiunile on-line, accesând portalul eComunitate, secţiunea dedicată workshop-ului “Afaceri de succes în mediul virtual”. Aceste materiale vă vor oferi informaţii utile pe care le veţi putea aprofunda împreună cu moderatorul, în cadrul sesiunilor on-line.

Înscrieţi-vă la seminarul on-line “Afaceri de succes în mediul virtual ”, cu numele de utilizator şi parola cu care vă autentificaţi pe portalul eComunitate. Dacă nu aveţi deja cont pe portalul eComunitate, managerul RECL de la PAPI vă poate arăta cum să vă înregistraţi ca utilizator nou. Pentru înscriere la workshop on-line, accesaţi următorul link: www.ecomunitate.ro/workshop

Cei mai activi participanţi vor fi recompensaţi cu invitaţia de a lua parte, la un workshop unde vor învăţa cum să utilizeze infrastructura de business a portalului eComunitate şi să identifice oportunităţi noi de afaceri. Toate cheltuielile legate de participarea la workshop-ul fizic (transport, masă) vor fi suportate de organizatori.

Pentru întrebări şi neclarităţi ne puteţi scrie la adresa de e-mail reclludus@yahoo.com